Accepterad Zamme1337 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: steam:110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? realzamme

Vem var det som bannade dig? Adde M

Bild på banmeddelande: BLACK.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang fram till dem och tog id isället för att ligga på marken och rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte på min cross vid kanten av vägen också kommer en import körandes ganska fort. Då märkte jag att det var vdm för att han såg mig och körde bara över mig. Då ställde jag mig upp och sprang till hans bil och id peaka istället för att rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig för att när jag hade id peakat och fått båda av deras id så kör de ifrån. Då vet ju de själva att de har gjort fel. Men då blev jag bannad för powergaming vilket jag förstår. Men jag skulle inte bannat någon för 2 dagar för det men det väljer staffen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var att jag och min kompis gjorde ett butiksrån också var det 5-6 poliser som jagade oss också prejade de i jätte hög fart också gjorde jag fel att jag skrev i chatten "Vad håller ni på med ni kan ju inte pitta i den hastigheten" något sånt iallafall. Också blev jag bannad för powergaming vilket jag förstår men jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde truckit "U" och legat på market och rpa att jag skulle varit skadad och så. Istället för att få id på dem.
Men om jag inte skulle fått id på dem så skulle de inte blivit bannade. Men sen så blev bannen gödkänd och förlängd av YRO.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig efter min temporära ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka