Accepterad Zamme1337 | Ban Överklagan | Ask1und_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: steam:110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? Zamme

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-09 082326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde 2 misstag när jag och min kompis gjorde butiksrån vid paleto. Men problemet var att när vi skulle köra där ifrån så blev vi prejade flertals gånger av polisen och då skrev jag i chatten "vad håller ni på med?" också glömde jag rpa på att de prejade oss och att min karaktär fick jätte ont i kroppen osv. Men jag har lärt mig av mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så va vi typ inne i staden när 4-5 polisbilar jagade oss. De prejade in oss i ett staket skit hårt så skrev jag också i chatten "vad håller ni på med?" Så rpa jag inte som var ett misstag också blev jag bannad för powergaming och Fearrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag bara skulle bli bannad för "Powergaming" För att när de prejade oss så hoppade jag och min kompis ut ur bilen och försökte springa. Men det gick inte för att de skjuter oss i benet också griper dem mig och min kompis. Jag skulle säga att sin karaktär kanske är rädd för polisen och då kanske väljer man att försöka springa för att det var så mycket adrenalin så jag skulle inte säga att det inte var Fear rp men staffen insåg att det var Fearrp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång denna månaden för att en kille slog mig med basebollträ på piren också tog jag fram mitt basebollträ och råkade slå någon annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde skippat och skrivit i chatten och rpat bättre istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även om någon gör fel så ska man ändå rpa på alla skador iallafall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka