Nekad Zamme 7 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zamme 7

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Zamme#2943

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Adam Azzil 22år, född och uppväxt i Sverige men har släkt från Serbien. För 12 år sen, när jag var tio år då gick min pappa bort. Min ensam stående mamma kämpade för mig, eftersom jag var hennes enda barn (enda familj kvar i livet). mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra, så att mamma kunde hitta jobb. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, Eftersom att Mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades aldrig vara tillräckligt för allt det här. Mamma gick bort... jag är ensam i livet...
Efter en lång utflykt runt om i Sverige är jag entligen hemma, Jag kom till Unive. Jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner. Men en liten stund när han har varit i staden så märker han att det är många som kör olagligt: Men adam såg ingen polis som var efter dem så då kom Adam på en idé att han skulle bli polis i Unive och ta fast de kriminella!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra scenarion hög rp nivå. Men också att jag ska försöka att förlänga många scenarion så att det blir roligt för communityt. Men jag kommer också göra en otrolisk realistisk rp nivå så att det blir roligare för dem jag rpar med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka att vinna varenda scenario. Men också att man ska försöka att de andra parterna kan vinna. Det innebär att i varje scenario man kör så ska man kanske inte försöka allt man har för att vinna ett scenario för det ska också vara roligt att rpa med alla på servern och inte massa folk som ska vinna alla scenarion. Som kriminella och poliser.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom massa streamers som rekomenderade servern och många kompisar som också rekomenderade servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka