Accepterad zamii2 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamii2

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sam

Vad är ditt discord namn? zami.0001

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Peterson och han är 24 år gammal, hans intresse är kriminalitet, han har varit bortrest ett tagg men nu är han tillbaka o ska chilla med sina vänner osv, Sam har haft en väldigt stökig bakgrund, han vart uppvuxen i det kriminella genom att vara en slags av springisar till olika folk för o känna pengar o hjälpa sin familj, när han var bara 8 år fick han se sitt första mord som någon annan hade gjort, Sam är väldigt känslig när det kommer till folk han gillar inte när folk är bakom honom eller hänga med folk han inte känner liksom, han har väldigt många vänner här i stan och kommer göra väldigt mycket med dem, han har också varit delaktig i väldigt mycket drog handel vapen handel osv, Sam växte ju upp i den mörka sidan vilket gjort så han bara fortsätt det spåret och det har blivit konsekvenser osv för visa saker han gjort men det är det ända sättet som han kan leva med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med extremt seriösa och stora scenarion där regler följ till punkt o prick samt en extremt utvecklad rp nivå. Jag kommer även att vara en extremt god representant för unive och bara chilla o njuta av Unive. Jag kommer även att lära nya folk o rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska ju alltid vara kul för motparten då menar jag om det är t.ex. en kidnappning då ska hen som är kidnappade alltid ha en chans o överleva o inte bli sönder lootad o skjuten på direkten utan man försöker göra så båda parterna har det roligt så det inte är så att jag tycker det är kul men motparten tycker det är svin tråkigt o ba bli skjuten o dödad osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? suntförnuft = logiskt tänkande, powergaming = rpa på skador. Inte spela för makt o pengar, inte använda omänskliga krafter!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har rpat i typ 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka