Accepterad zamii2 | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zamii2

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? d.zami

Vem var det som bannade dig? drswifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-13 161228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, jag har pratat lite med swifty och fått en liten inblick på varför jag blev bannad. Det hela började med ett kaosigt scenario som hade en del regelbrott i sig, anledningen till min ban var att jag inte rpade på mina skador tillräckligt länge eller med tillräckligt mycket inlevelse, det fick ja reda på nu när jag diskuterad med swifty

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja låg i sängen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, jag borde utgått lite mer efter suntförnuft och rpat längre på mina skador, jag ber om ursäkt för detta, händer inte igen. Ska försöka ta det lugnare med körandet och tänka mer på reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hade kunnat ta det lugnare och rpat mer på mina skador och utgått mer efter suntförnuft och tagit det lugnare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, kommer ta det mycket lugnare och rpa mer efter reglerna och utgå mer efter suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka