Nekad zamii2 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamii2

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? isdatzamigzzzz

Vem var det som bannade dig? Ludde lallish

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-10 170905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett otroligt dumt val att börja kalla Unives Staffs för dumma saker samt så var det dumt av mig att prata med döda kroppar, och använda mig av powergaming samt fearrpa och göra krim utan krim! Hoppas ni är villiga att ge mig en chans o visa att jag har samma rp som FBRP! Har tränat på roleplay ett tag nu och kan rpa ordentligt och seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och hetsade mot Ludde och lallish vilket inte var bra gjort av mig! borde bara tagit konsekvenserna!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väldigt mycket fel och ber om en ny chans! Detta skulle betyda enormt mycket för mig att rollspela på Unive Rollspel, har saknat mina äbris som roleplayar här

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ha tagit mina konsekvenser och gjort bättre ifrån mig och inte suttit och hetsat mot Unives underbara staffs! dessutom inte gå ingame och köra krim utan krim! ber om ursäkt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att kontrollera över min ilska! ska inte ske igen kommer bete mig proffsit, skulle varit schysst med en ny chans! Har liksom varit banna sen 2023-08 nånting tills nu liksom!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta den tid ni behöver! Hoppas ni förstår mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka