Accepterad Zami | Ban Överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zami

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? Zami

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20221105_132017.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag skrev lite med dexter nyss o jag tror att han såg att det var en dsync då jag vart bannad för vdm har skickat bild i hans pm att det var en dsync o han bad mig göra en överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde tillbaka till honom för o skriva i ooc att det var dsync sen försökte jag rpa med han men han höll på o banna mig, men jag förstår ändå från hans sida, jag borde tagit det lite lugnare med körandet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både och då jag körde för snabbt vilket jag inte ska göra sen var det ju dsync o jag har skickat bevis i hans pm

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså igentligen kunde jag bara ha tagit det lugnt så skulle inte ens dsyncen hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att det lite lugnt med körandet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka