Accepterad ?zami | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

?zami

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? d.zami

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-25 205722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på min polares dev då vi skulle 1v1 varandra å då satte ja på bloodfx för ja ville se när jag hsade och nu glömde jag ta bort mina bloodfx så när jag skulle in så blev jag bannad, för jag skulle aldrig göra något som skadar servern för ja har gångstil o 4 patenter så de är lite dumt o sitta med d7umheter i filerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde polarens dev

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel, borde tänkt på att ta bort dem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit bort filen

Har du lärt dig någonting efter din ban? vara extra noggran innan jagh går in

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sen var det efter ni la in pure mod så fungerar inget bloodfx eller något sånt ingame så då har jag liksom skitit i att ta bort det eftersom det ändå inte fungerar sen igår så blev jag bannad från ingenstans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka