Nekad ZamerIbra | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZamerIbra

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091671795/

Ditt Hex-ID: 1100001436fe2f3

Vad är din discord tagg? YK#6449

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 1 månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, sunt förnuft och fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? maktmissbruk, eftersom vi hamnade i ett bråk i en scen så tror jag han blev ganska arg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. i början så körde personen in i min bil utan någon anledning och då visste jag inte ens att han va en staff, så jag gick fram till honom och började rp:a och frågade varför han körde in i min bil och varför han körde så snabbt, så de visade sig att han var med i någon kriminell grupp, så han tog mig till ett parkeringshus, men på vägen till parkeringshuset så dog jag i bilen, när han märkte det så reviva han mig, då frågade jag exakt så här "vänta ooc, reviva du mig precis" men han svara inte sen så sköt han mig två gånger i benet som ett hot fast jag var obeväpnad sen så gjorde vi klart scenen, efter det så bad jag honom skjutsa mig till sjukhuset eftersom jag var skadad o han gjorde det men när vi kom fram till sjukhuset så banna han mig utan varning utan något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom jag gjorde inget fel i den situationen, han banna mig för att han blev arg in game eftersom jag powergama inte och jag hade sunt förnuft igenom hela scenen han banna mig för att han blev arg och inte visste vad han kunde göra

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget eftersom jag gjorde inget fel i den situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig lita på admins, ja kommer inte gå fram till folk med fina bilar för dom har troligen vapen och jag vill inte bli skjuten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka