Nekad Zamborekshaban | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zamborekshaban

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? zamborek.shaban

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Ahmed, Jan har en Mamma som heter Johanna samt en Pappa som heter Jonas och en brorsa som heter Hugo. Jan hade många vänner i skolan men han var stor många visste vem han var och vad han gjorde då han snodde mycket saker från Coop och en thai butik som är bredvid Coop. Jans liv fortsätter och han börjar i gymnasium när han har börjat prata med ett par killar som är kriminella och vi pratar mycket om droger och sånt Jan vänner säger nej till han men har har inte så bar betyg så han hade inte något annat att göra för han hade inte kunnat få ett bra jobb att tjäna pengar på så Jan ringer och säger att han vill sälja drogerna han gjorde detta i en månad och han tjänade mycket pengar men han har blivit slagen och mord hottad många gånger. Det hade gått ungefär 6 månader och jag hade blivit mord hottad ungefär 3 gånger och nu kom ännu ett till mordhot så Jan bestämmer sig att flytta till unive city. Jan flyttar till unive city och får lite kontakter och vänner han vill börja med det kriminella igen då han behöver pengar börjar ta slut men försöker skaffa jobb på mekonomen eller bilfirman först.
Det bästa med Jan är att han är snäll hela tiden och att många tycker han är trevlig och han älskar att prata med folk det gör han till en stjärna och alla älskar han lite mer pga det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att ha kul med rp, både för mig själv och andra. Jag tänker fixa det genom att skapa roliga scenarion inom jobb-rp och även utanför jobbet. Många spelar Fivem rp för att skaffa pengar och skjuta, men jag är mer lugn och gillar att hitta roliga och annorlunda jobb relaterade scenarion. Det är en stor brist på sånt rp eftersom ingen vill jobba, alla vill vara krim. Men jag har rollspelar i flera år och har kunskap och vet vad jag tycker är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda parterna så båda har roligt och att man inte bara ska spela så man själv har roligt. men de viktigaste är att de inte blir för lalligt och att alla regler följs bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. FEARRP är en regel som innebär att du hela tiden ska värna om ditt liv. NLR är en regel som innebär att du inte minns saker från som hände precis innan du dog. Sunt Förnuft det är grunden till alla regler du ska använda ditt egna omdöme för att fatta rimliga och rättvisa beslut så att det blir rimligt och realististkt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har rpat på andra servrar men väljer att gå till unive nu eftersom att det är den enda seriösa servern som jag känner till.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Aa

Senast ändrad:
Nekad, 2 discord konton. Vänligen välj 1. Välkommen att ansöka igen om 24h och när du valt ett konto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka