Nekad zam1. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

?zami

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? d.zami

Vem var det som bannade dig? scar_1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-25 180827.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det jag gjorde tydligen var suntförnuft fast igentligen var det motparten som bröt emot den regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en prio som jag åkte på, jag ser då att vi kidnappat yesbox och då tänkte jag hoppa ut och rikta mot han med alla andra så han inte gör nått dumt, vi tar då yesbox och ska åka, då kommer det en polis som är helt ensam och hoppar ut o riktar mot 3 män med vapen då väljer jag hoppa ut och skjuta honom, han dog tyvärr men det jag tänkte var att jag ENDAST skulle ragdolla han så vi kunde åka därifrån men han var så pass låg att han dog utav första skottet jag träffa han med. Tycker denna bannen är extremt felaktig och att scar_1 tar ärendet är också extremt fel då mitt gäng har krig med hans gäng och då känns det som att han bannar ba för att banna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inte alls fel, jag hade en plan i huvudet som jag tänkte skulle fungera perfekt men det slutade upp me att de fungerade okej, om dessa rambo poliser slutar åka in vissa ställen där det står män med vapen på så slipper vi kriminella skjuta mot dessa poliser i detta fall valde han att åka rakt in vilket ni ser här https://medal.tv/games/gta-v/clips/i7Z9hk3Axs6GePn1Y/d1337zk9xFoG?invite=cr-MSx1ckssMzY4OTk0NjEs
Om han hade väntat där ute och kanske skjutit våra däck eller något så hade det varit mycket bättre än att bara åka rakt in helt själv o tro att man är odödlig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget ja hade gjort annorlunda där

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka