ZALT0S | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZALT0S

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561197998312971

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Johansson

Vad är ditt discord namn? ZALT0S#5174

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2001

Berätta om din karaktär. Tjena! Tänkte skriva lite om min karaktär! Jag heter Leon Johansson och är förr 2001-01-01 alltså 21år & 18 månader. Jag skulle beskriva min karaktär som Omtänksam, Rolig, Klumpig, får oftast folk att skratta vilket som gör Unive till en mer humoristisk Rp server,, Gillar att hjälpa personer med vad dom nu behöver hjälp med. Jag gillar att jobba som gruvarbetare och tjäna stora pengar,, Gillar att träffa folk och bilda kontakter och är väldigt social av mig. gillar att snacka skit med folk jag inte känner och lära känna nya personer på Unive RP. Mitt mål är att göra Unive till en större plats och tipsa vänner och få dom att också börja spela på UNIVE!!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på UNIVE ett bra tag nu och jag vill ta RP på den högsta nivån jag kan. Jag vill bli en störrre del av unive och bli whitelistad.. Jag kommer inte sluta försöka bli whitelistad tills jag är det. Osen så tipsa en kompis mig om att bli whitelistad. : D

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill föredra med gott exempel och göra Unive till en större plats, Kanske en gnutta mer humoristisk för hoppningsvis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag hade lite svårt att förstå frågan men antar att man ska göra så gott man kan för att sin motpartner inte ska gå med vinst?

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket youtube videos om RP och tyckte det lockade mig.. sen bad en kompis mig att komma in på en bra server med mycket folk online och sen fastna jag för unive RP,,

Hoppas på det bästa att jag blir whitelistad <3

Senast ändrad:
Tillbaka