Accepterad ZALT0S | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZALT0S

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197998312971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Johansson

Vad är ditt discord namn? ZALT0S#5174

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2007

Berätta om din karaktär. Tjena! tänkte berätta om min karaktär Leon Johansson! Leon är 14år gammal och växte upp långt upp i bergen på norra halvklotet. Han i redan tidig ålder började Förstå vad livet går ut på. LEON ville bli..... POLIS!! han har länge drömt om att få jobba som yrket polis. Han läser om hur man utbildar sig och han har varenda polis som förebild. När Leon var 10år så splittrades hans föräldrar, hans pappa flyttade till Stan och hans mamma har han inte kontakt med. Han valde att följa med sin pappa till stan det är därför han är här just idag. Leon är Rolig, Snäll, ödmjuk, Han kan vara lite klumpig ibland och göra bort sig,, men det löser sig oftast, Leon gillar att köra köpa bilar och sälja bilar och göra om bilar. Jag tar också RP på stort allvar och är seeriös

Tack för ni lysnade på just mig och önska mig lycka till! <3

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har länge viljat jobba som polis, Det är just därför jag söker medborgarskap,, Söker också medborgarskap för jag känner att jag börjar bli en större del av unive nu när jag spelat på den väldigt länge och ofta,. Osen sa en nära vän till mig att jag borde skaffa det.

Tack.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra unive till en större plats och tipsa vänner om servern! Jag kan också bidra med ett bättre Unive ifall jag lyckas bli polis!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Frågan var lite svår men jag får skriva vad jag tänker! Man ska ta rollspel så seriöst och proffsigt man bara kan och allt handlar inte om mig.

Hur hittade du Unive? Jag har länge spelat på unive och innan jag började på den så kollade jag väldigt mycket på YouTube på Unive RP. Sedan så bad en nära vän till mig att skaffa FiveM och börja spela på UNIVE och ja.. Nu sitter jag här och försöker bli whitelistad.

Tillbaka