Accepterad ZALT0S | Ban överklagan [Piggelin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZALT0S

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197998312971/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? SaltOst#5174

Vem var det som bannade dig? Piggelin

Hur lång tid var din ban? 24 Timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skämtade lite för mycket med polisen, Han grep mig och hoppa på mig o då skrev jag (/me Får bånge), Jag förstod att jag gjorde fel... Jag kanske överdrev lite mycket, Jag skulle aldrig sagt så i verkligheten så jag förstår att det blev Fail RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart gripen av en polis för min kompis jag var med försökte sälja LSA till två stycken civilpoliser, Sen så hoppa polisen på mig o jag skrev (/me får bånge) sen vart jag bannad i 24timmar 10sekunder efter händelsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll jag somm gjorde fel, Men jag tycker att 24 timmar var lite lång bann för en sån liten händelse, 1 timme hade varit lite bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad i 20dagar, För GROV RDM och Hets mot ooc, Och idag när jag blev av med min 20 dagar bann så fick jag ny bann på 24timmar, Jag har lärt mig efter mina tidigare banns och det som jag gjorde fel just då har aldrig mer hänt sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit det lite mer seriöst och inte skämtat med polisen och inte skrivit /me får bånge

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa jag har lärt mig att ta det mera försiktigt och tänka på vad jag säger och gör i sånnahär situationer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka