Nekad ZALT0S | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZALT0S

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197998312971/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? SaltOst#5174

Vem var det som bannade dig? Horiz0n

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism, Säger f alla judar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för jag sa en väldigt väldigt grov sak, Hade jag själv varit staff hade jag också bannat någon som sa, Fuck alla judar, Jag begär inte att min bann försvinner jag skriver mest för att be om ursäkt och vill inte att Folk ska se mig som rasist, Jag hoppas ni förstår mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffade på en grabb som hette ADOLF HITLER, han började skoja om hitler och judar osv, Osen så vart våra skämt bara grövre och grövre, Han sa något som ''Judar kan dra åt helvete'' och då sa jag, ''Fuck alla judar'' Jag sa det såklart på skoj och jag menade inget illa och jag menade det inte ens, Jag har väldigt mörk humor och tänker mig inte alltid för vad jag säger, Jag ångrar mig väldigt mycket nu i efterhand och önska att det aldrig hade hänt och att jag aldrig skulle säga något sånt, Jag har all respekt i världen mot Judar och vill dom inget illa alls, Så jag hoppas ni kan förlåta mig och förstå att jag verkligen menar det jag skriver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var bara mitt fel och jag som gjorde fel, Jag accepterar att jag blev bannad jag hade gjort samma sak om jag vore staff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ca 5 gånger skulle jag gissa, Jag har lärt mig av mina avstängningar, Jag vart bannad i 20 dagar för ungefär 30 dagar sen, då blev jag även av med KRIM och MEDLEMSKAP, Så jag har precis kommit tillbaka till unive igen, Det jag gjorde för att förtjäna mina 20dagar och indraget krim var att jag bröt regeln GROV RDM, Jag förstod inte riktigt alla regler just då men jag har läst på för att försöka förhindra att bli bannad, Dock så gjorde jag bort mig denhär gången, som sagt, sen dess har jag inte brutit mot en enda regel tills idag då, som jag ångrar, Jag lär mig av mina misstag och det som jag har blivit bannad tidigare för har aldrig hänt igen, Som T.EX jag blev bannad för jag hoppade med cykel för mycket för det går snabbare att ta sig fram då, Sen jag fick den bannen har jag aldrig gjort så igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat gå därifrån eller bara hållt tyst, Men så dum som jag är så står jag kvar och drar rasistiska skämt som inte ens är roliga.. jag hade också kunnat säga till dendär killen som snackade om judar konstant att sluta, eller möjligtvis rapporterat honom,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Absolut! jag har lärt mig att det är noll tolerans mot rasism och att aldrig ALDRIG någonsin andvända mig utav rasism, jag vill bara be om ursäkt åter igen att jag gjorde bort mig totalt, Jag kan lova er till 110% Att något sånthär kommer aldrig någonsin hända från min sida, Hoppas ni förstår.

Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka