Nekad zAlexz13 | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zAlexz13

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034268374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Svensson

Vad är ditt discord namn? Aleeex#7080

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ensam 28 åring som heter Göran som precis fallit in i en depress. Han har sen länge varit ensam och rätt bortglömmd i helhet. Han är blyg men social när man lär känna han. Han är väldigt svår påverkad och har svårt att lita på andra och han tänker oftast på sig själv. Hans föreldrar är döda samt hans yngre syster som dog för ungifär ett år sedan. Göran gillar att kolla på tv med sin hund Siri och medans han kollar på tv gillar han att äta chips samt dricka hans favorit dricka, Pepsi Max.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med mycket speltimmar samt en trevlig personlighet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna utöka mina sociala egenskaper samt att jag vill kunna göra mer på servern och hjälpa andra så mycket som möjligt

Hur många timmar har du på FiveM? ca 200

Hur hittade du Multistaden? Sökte på Rp och då kom den högst upp

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade spela på Hawk Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka