Nekad Zakotas | Medlem ansökning [Darin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakotas

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? zakotas#9965

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson. Johan är en livlig person han har alltid varit ute och levit han älskar bilar han har jobbat med dom med sin far hela sitt liv. Hans far har en bil verkstad som Johan har varit med och jobbat. Johans mor lämnade han och sin far när han va liten. Nu när han är 24 år gammal har han tagit över hans fars verkstad och jobbar där dagligen och han älskar det.
När han va 15 år gammal så köpte han sin första moped och det var det bästa han har känt och därför har han 3 motorcyklar idag. Och tills idag är det bästa han vet är bilar och motorcyklar. Han har nyligen träffat en tjej som heter Engla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högre och bättre RP nivå och förhoppningsvis kriminell RP i framtiden. Jag har också spelat några engelska RP servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska gå igenom ett scenario så att båda parterna tycker det är kul och man ska inte göra scenarion för att vinna mer pengar och makt men ska också spela efter snusförnuft

Hur hittade du Unive? Jag hittade den från en polare. Och från youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka