Nekad Zakki0 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakki0

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakki

Vad är ditt discord namn? Zakki0

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min rollspelskaraktär är en mångfacetterad individ med en fascinerande bakgrund och en stark personlighet. Han heter Markus Adam Svensson, en gåtfull och reserverad figur som har sina rötter djupt rotade i den undre världen av brottslighet. Adam växte upp i en tuff miljö där han snabbt lärde sig att navigera genom de hårda gatorna och klättrade upp inom den kriminella hierarkin.

Med åren utvecklade Adam en skicklighet för att smidigt röra sig i skuggorna, där han fick smeknamnet "Shadow" för sin förmåga att undvika upptäckt och genomföra sina uppdrag obemärkt. Hans expertis sträcker sig från avancerade inbrott och hackeri till smidiga flyktmanövrar och konfliktlösning.

Trots sin förflutna brottslighet har Adam en komplicerad moralisk kod som han följer strikt. Han är inte en man av våld utan föredrar att använda sin list och skarpa sinne för att klara sig ur farliga situationer. Adam är dock inte immun mot känslomässig förbindelse, och han har vissa personer som han skulle gå genom eld och vatten för att skydda.

I rollspelsituationer är Adam en intrigant och målmedveten individ som alltid har ett trick upp sin ärm. Han är en mästare på att spela olika roller och kan snabbt anpassa sig till olika situationer och omständigheter. Med en blandning av charm, skicklighet och en gnutta mystik är Adam "Shadow" Svensson en karaktär som ständigt håller spelarna på tårna och lämnar en varaktig inverkan på serverns berättelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som rollspelskaraktär på servern kan jag bidra med en djup och engagerande berättelse som hjälper till att berika serverns spelvärld. Genom min karaktär Adam "Shadow" Svensson kan jag skapa spännande och oförutsägbara interaktioner med andra spelare och icke-spelarrollfigurer. Här är några sätt jag kan bidra till serverns rollspel:

1. Interaktiva intriger: Med Adam ' bakgrund som en erfaren brottsling kan jag introducera komplexa intriger och konflikter som involverar andra spelare och grupper på servern. Det kan vara allt från politiska maktkamper till rivaliserande kriminella organisationer.

2. Spännande uppdrag: Jag kan skapa och delta i spännande uppdrag och evenemang som kräver samarbete och taktiskt tänkande från andra spelare. Det kan vara allt från storskaliga rån till hemliga infiltrationer.

3. Djupa relationer: Genom Adams' personlighet och moraliska kod kan jag skapa djupa och meningsfulla relationer med andra karaktärer på servern. Det kan vara allt från allianser och vänskap till rivalitet och förräderi.

4. Rollspelsutveckling: Jag kan bidra till serverns rollspelsutveckling genom att delta i gemensamma berättelsebågar och evenemang som hjälper till att forma och utveckla serverns spelvärld och karaktärer.

5. Immersiva interaktioner: Genom att spela min karaktär med realism och djup kan jag skapa immersiva interaktioner som hjälper till att fördjupa spelupplevelsen för alla inblandade.

Genom att vara en aktiv och engagerad rollspelare på servern kan jag bidra till att skapa en levande och dynamisk spelvärld där spelarna kan utforska och uppleva olika berättelser och äventyr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario innebär att man agerar eller tar beslut i spelet som gynnar eller främjar den andra sidan eller motparten, istället för ens egna karaktärs intressen eller mål. Detta kan göras av olika skäl och kan bidra till att skapa spännande och dynamiska interaktioner mellan spelare och karaktärer. Här är några exempel på vad det kan innebära:

1. Rollspelsbalans: Ibland kan det vara viktigt för servern att upprätthålla en balans mellan olika fraktioner eller grupper i spelet. Genom att spela för motpartens vinst kan spelare bidra till att motverka obalans och skapa en mer rättvis och rolig spelupplevelse för alla inblandade.

2. Berättelseutveckling: Att spela för motpartens vinst kan också bidra till att driva berättelsen framåt genom att skapa spänning, konflikt och dramatik. Genom att tillåta att olika karaktärer och grupper vinner och förlorar i olika situationer kan spelarna tillsammans skapa en rik och komplex berättelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt ska man använda mot staff och både andra spelare på servern. NLR innebär att det du minns innan du dog ska du inte minnas när du rollspelar. Metagaming innebär att du använder info som din karaktär inte vet t ex som att din vän säger till dig att komma till torget på discord din karaktär vet inte så då ska man rp fram man kan ringa personen träffas skriva twitter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har bra erfarenheter inom rollspel då jag kan skapa scenarion stora scener när jag rollspelar och jag är även bra på att hjälpa folk att utveckla deras rp stötta folk.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag förväntar mig att bli godkänd för att starta rollspela träffa nytt folk på servern och skaffa vänner.

Nekad, användning utav chatgpt! Du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka