Nekad Zakke | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakke

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
192
Vad är ditt namn i verkligheten? zack

Vad är ditt discord namn? Zakke#3243

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jeppe berg och är född 1999. Han var uppväxt i stockhlm där han förlora sina mamma och hans pappa men även hans syster. Han är fattig och ej har så mycket pengar så han bestämmer sig för att göra butiksrån och känna pengar. Han blev mer kriminell och började hänga med kriminella personer. Han börja göra grovare brott och hänga med fler sdkumma typer. Hna bestämmer sig för att försöka gå ur den kriminalltiteten han var med i men de var inte så lätt. Han som var (boss) i gänget han var med krävde 100 trusen av jeppe annars skulle folk vara efter han. Han drar där ifrån men kommer därefter tillbaka och vill stasta på att skaffa ett jobb och göra unive till en säker stad. Hans största dröm är att alla ska känna sig trygg i sammhället. Då han vill bli polis och minska kriminalliteten. Han vill bli högt uppsatt polis. Fånga bovar och kolla så att alla sköter sig i trafiken. Han tycker det är kul med polis yrket då hans pappa var de när han var liten. Hans pappa lärde han många saker. Men nu vill han flytta till unive och tjäna pengar och skaffa ett jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en rolig och seriös rp nivå då Jag är bra på att rpa. Var kriminell här för nån timme sen men då min bror va inne på en annan server och lalla och då blev jag av med alla mina roller. Kommer göra roliga scenarion och hjälpa andra så deras rp nivå blir bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så att scenarion är roliga för båda partner och inte göra så att scenarion är tråkiga. Till exempel på ett rån kidnaoppning eller polisjakt, trafikstopp eller skottlåsningar.

Hur hittade du Unive? spela här nu precis och den är ju 1a i sverige så de har blivit så att jag spelar på den mina kompisar spelar öven på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka