Accepterad Zakke | Medlem ansökning [W!Bo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakke

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
192
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199191216633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? Zakke#3243

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Salim Ibrahimoch är ungefär 25 år gammal, han är en ny kille till staden och redo att bygga upp sitt liv i denna stad. Han har presis förlorat sitt livs kärlek som han värkligen trodde att han skulle gifta och leva alla sina dar med men så gick det inte till, han catchade sin tjej med en annan kille och gjorde slut. Så nu är han redo att bara kämpa och jobba stenhård för ett liv som hans gamla flickvän bara kunde drömma om. Salim är en lite blyg kille som inte riktigt har gjort så mycket i sitt liv men han har alltid drömmt om dom liven man ser i film med massa pengar, bilar och tjejer. Ända sedan han var liten så har han älskat bilar och fart. Han körde lite gokart som liten men tappade det vid tonåren men hans mamma och pappa har alltid sätt något i honom när han såg bilar,motorer och action. Dom var inte riktigt redo på att han skulle flytta till en storstad som denna men dom känner ändå att han hör hemma där ganska bra. Eftersom han nu dagligen kommer få se häftiga bilar motorer och action i sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker jag har en bra rp nivå då jag är bra rpare och har en sderiös rp. Gillar när rpn inte är lallig och kommer att hjälpa till så att den blir bra. Vill kunna hjälopa till att kanske skaffa ett jobb där inte så många jobbar eller att donera till krim och börja rpa krim. Men har väldigt bra erfanheter om rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en rolig, hög, seriös rp nivå då jag inser att jag är reda för den här stora servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör att ett scenario blir roligt för alla om det är bankrån och polisen inte har en chans men ändå att dem ska ha lite chans och att det ska bli ett roligt scenario från båda hållen

Hur hittade du Unive? Tiktok, vänner och det är ju den största svenska servern som finns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka