Nekad Zakke | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakke

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
192
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Ditt discordnamn: Zakke#3243

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag kan vara en bra staff eftersom jag kan vara aktiv väldigt ofta med att jag är aktiv så kan jag hjälpa till med så mycket som möjligt och så ofta som möjligt. Jag vill också få en chans att visa vad jag går för eftersom jag själv strävar efter en bra rp, jag vill hjälpa dem som inte har så bra rp och få en bättre rp så att den här servern bara blir en bättre och bättre server.

Jag tycker också att jag kan bli staff eftersom jag har typ tröttnat lite på att bara rpa runt och med det så vill jag inte att flera ska tröttna sluta rpa och då vill jag hjälpa fler folk så att dem inte tappar lusten att rpa så att det blir att ingen villl och att alla tröttnar på rpn. Med det så menar jag att komma på ideer på aktiviteter med mera. Jag gillar även att hjälpa folk med så mycket som möjligt så det är bara ett + för mig eftersom jag har tålamod med att sitta i support, don rum, diskussioner och mycket mer. Med att jag har tålamod, kan hantera stress och mycket sånt så känner jag att jag har bra odds för att sitta i support samt don rummen då det kan vara långa ärenden och liknande.

Jag vill vara en extra resurs i vilket som helst område som finns tex en extra resurs som don ansvarig när ingen annan har tid att ta don ärenden, samma med supportansvarig, kolla reports samt helps ingame, med mera. Med det vill jag underlätta för alla, icke-medlem som ägare så att det blir så lätt att hjälpa folk som möjligt för andra staffs. Och jag lovar att ni kommer va nöjda om jag blir staff då jag kommer vara så snabb som möjligt i supportoch ingame reports. Vet då alla staff commandos och gör de lttare att banna eller kicka personer som är lalliga eller inte följer regler.

Jag vill också bli staff då jag alltid har sett upp till staff så länge jag har spelat här på denna serverm. Jag har alltid velat vara staff men inte pallat skriva ansökan förens nu. Anledningen till att jag vill bli staff är att jag har tröttnat lite på rp och vill satsa på så att andra kan göra roliga scenarion på ett bra sätt. Jag är inte så noga med att jag ska göra roliga scenarion jag vill mer vara den som hjälper folk i support och i scenarion. Jag vill vara staff då jag är aktiv här på servern och i discorden. Jag tycker det är riktigt kul att jobba med discord och forumet och vill därför bli staff då det är mycket discord och forum. Jag vill bli staff för att jag anser att jag rpar bra och vill att folk ska ta lärdomar av mig och rpa som mig.

Jag som staff vill också öka aktiviteten i support och don support för att jag ser att folk kan sitta där jättelänge utan hjälp. Jag kommer aldrig skippa ett ärende bara för att jag tycker det är tråkigt eller att jag har saker att göra, jag ska ge alla en ärlig chans för att få den hjälp de behöver.

Jag skriver ner några områden jag vill jobba med här nedan.

Kriminellansvarig: Som krim ansvarig så kollar du och speccar olika krim scenarion när du är ingame . Du tar sedan hand om olika ärenden i krim discorden såsom indragna krim eller varningar. Du ska som kriminellansvarig inte vara partisk och lyssna från allas perspektiv. Du tar då med andra inom krim området ett beslut om personen ska få varning eller indragen krim eller inget alls

Support ansvarig: Du sitter i support och hjälper folk som behöver hjälp av en support som är bra och trevlig. Jag själv vill som sagt utveckla support jobbet. Som support ansvarig möter du såklart mycket utmaningar du får ta hand om allt från regelbrott till icke medlemmar som frågar olika frågor. Du ska alltid ha samma bemötande oavsett om du gillar personen eller inte eller om han är icke-medlem eller om han är kriminell eller whitelist. Vill även bli detta pga att jag själv sitter i support jätte länge då jag vill förbättra aktiviteten

Jobb-ansvarig:jag gillar att läsa igenom ansökningar och att ta intervjuer. Jag kommer vara aktiv staff inom den avdelningen om jag blir staff. Jag vet hur man ska agera och vad man ska söka efter i en ansökan till t.ex chefsjobb. Jag har som sagt ett gott bemötande mot alla och skulle passa bra som jobb ansvarig.

Servervvakts ansvarar: Hade jag varit servvakt ansvarar hade jag läst mycket ansökningar som hade kommit. och så hade jag tagit bra intervjuer och så hade jag tagit in dem servvakter jag tror kommer vara mycket aktiv och göra ett bra jobb

Event-ansvarig : vli bli detta då jag vill skapa roliga event och göra bra och roliga event. och göra nått roligt för medlemmar eller kriminella här på servern

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar: Skoldagar kommer jag vara aktiv från typ 15.00 till 23.00 har även fritidsaktiviteter där och träningar och även middag eller om jag är iväg just den dagen.

Helg: Helg kommer jag vara aktiv mycket länge ungefär 10.00 till 02.00 men dem dagar kanske man är iväg har match eller hänger lite me kompisar.

Lov: Lov kan jag vara aktiv från typ 11.00 till 02.00 Fast kan hända att jag är iväg eller semester eller om jag är med familj eller med kompisar. Eller om det sker nått annat.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit support för en annan server där var jag jobbansvarig och så var jag kriminell ansvarig. Det är kul att vara staff och de roligaste är att sitta i support och vänta roliga ärenden och även hjälpa folk som sitter i support eller som skriver reports. Gillar även att sepcca roliga och bra scenarion och i ett scenario om nån inte följer reglerna kan man kicka eller banna personen så att scenariot inte förstörs och samt att bara specca folk som springer eller kör rundor i stan och även folk som jobbar och ser att alla följer reglerna som finns här på denna server Brinner verkligen för staff arbete och tycker att jag är mogen nog för att vara staff och ta ett större ansvar på denna server. Kan alla comands som gör de lättare ingame om de behövs vilket kommer behövas.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är 15 år och vill heslt inte donation då jag känner att jag inte är riktigt bra hand om penaǵar för folk kan ju fake swisha och så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka