Nekad Zakke | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakke

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
192
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad heter du på discord? Zakke#3243

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Yes, jag är en kompetent påg som älskar att hjälpa till och göra unive till en bättre plats. Känner att jag kommer bli en väldigt bra MA då jag anser att jag har möjligheterna till det. Har varit helper här nyss men fick inte riktigt ´visa vad jag kunde men vill gärna ha en till chans som MA då och kanske jobba mig upp till helper igen. Jag som helper fick många som hoppade i support och sa att de tog lång tid innan folk svara på deras ansökan och att de tog tid innan dem tog intervjuer. Har varit MA på en annan server innan då dem tyckte jag var väldigt bra. kan vara väldigt aktiv i forumet 24/7 då jag har en dator i skolan och kommer att kunna läsa dem där hela dagen. Och när jag kommer hem kommer jag att ta intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Volle ska välja mig då jag är en fin kille med stor potential till att vara MA då jag varit helper innan och har erfanheter inom detta MA arbete. Vet hur man kollar ansökningarna vad man söker efter m.m. Kommer vara aktiv 24/7 i forumet då jag kan läsa ansökningar dygnet rum eftersom jag har den fördelen eftersom jag har en dator i skolan. Kommer ta intervjuer sent på helger då andra MAs kanske inte är vakna och skulle vara den aktivaste MA som finns. Kommer även ta detta arbete 100% seriöst m.m. Är väldigt driven i nya utmaningar då detta kommer bli en helt okej utmaning att lösa massa ansökningar och ta intervjuer med att jag är driven i det så kommer det att gå bättre o bättre för mig. Kommer vara snabbare än nånsin att ta ansökningarna.
(KOMMER TA DETTA ARBETE PROFFSIGT)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Tycker att man ska behandla männsikor lite hur man sjöälv vill bli behandlad då jag kommer att bemöta männsikor jag tar intervjuer med och i pm på ett snällt och proffsigt sätt att vara trevlig till exempel och att vara engagerad i mitt arbete genom att göra de jag ska. Kommer hjälpa till om det är något nån inte vet som regler m.m. tycker det är viktigt i grunden att man bemöter nya spelare till servern bra eftersom då kanske dem tipsar denna server till en annan och sen växer servern mer och mer. Även att jag blir omtyckt som är väldigt kul och då tycker jag man ska vara snäll, trevlig, omtänktsam, hjälpsam oich speciellt engarerad i arbetet som jag kommer att vara...

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att medlem rollen är en viktig del för communityn då man som medlem har andra förutsättningar än att vara icke medlem då man som medlem kan jobba med vilket arbete som helst polis, sjukvårdare, mekaniker, eller jobba på bilaffärer. Man har större möjligheter inom dcn då man kan ansöka till helper, sv, MA m.m och som medlem har man tillgång till att starta ett eget kriminellt gäng och har tillgång til lflera kanaler i dcn som man inte vill missa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att man som medlem har en roll i servern att man ska ta ansvar med att ha en hög, seriös rp nivå och inte lalla runder som vissa kan göra. man som medlem ska ju absolut kunna alla grtundregler men dem andra också Tycker att man har som rkav att inte spela på andra serverar medans man är medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta in personer som är här för att bidra med ett positivt sätt att inte bara lalla eller liknmadne mina snavar är också att de jag tar in inte har skrtiivt av en ansökan eller att han skrivit mer än 2 asnökningar på 24 timmar. kanske inte ett krav men att jag ska hålla koll på om han är medlem på andra servar eller spelar på andra servrar. Kommer kolla på om han är ute efter en bra hög rp nivå eller om han är ute efter o lalla ( kan märka det rätt tydligt i intervjuer m.m.

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt aktiv varje dag flera timmar och som MA kommer jag vara aktiv hela dagne förutom sent på natten då jag kan läsa ansökningar 24/7 så min aktivitet är bra förutom när jag tränar m.m.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag har bra tidigare erfanheter då jag skulle vara en bra MA på unive då jag kommer va engagerad ocg driven. VIll bara bevisa att jag passar in i staffteamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka