Nekad zakiraja | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.shawarma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex.shawarma

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven johansson 47

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart,omtänksam och respekt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag var en man som inte visste vad jag ville göra men nu vill jag bli polis och jag gör allt för att skapa trygghet

Vad kan du bidra med till serverns RP? trygghet för staden genom att jobba med polismyndigheten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att respektera min partners scenario med full respekt eftersom att jag älskar att sammabeta speciellt om vi ska göra det till något gott

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tyvärr har jag råkat bryta mot reglerna eftersom att jag är ny på spelet och jag hittade en polis bil och trodde att jag kunde vara en polis på det sättet men sen blev jag bannad och nu vet jag att jag ska vara mer försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte stjäla ett tjänst fordon och man får inte köra vårdslöst i trafiken

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, polis är mitt dröm jobb samt i verkligheten, jag har alltid haft någon sdtor sida för polisen och är rerdo för att skapa trygghet. Jag gör vad som helst för att bli polis och jag kommer ge allt.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario.
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario.
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Jag är väldigt ny på spelet och har inte mycket pengar men vill gott för samhället, Mitt drömjobb är att bli polis och jag gör vad som helst för att jobba som det och få en arbetsintervju. Att bli polis för min karaktär hade varit väldigt bra skulle jag starkt påstå eftersom att jag vill skapa trygghet och sprida positivitet samt till mina kollegor då det är jätteroligt att sammarbeta med arbetskamraterna. min framtidsplan är att komma upp inom polisen och skapa fred. Tack så mycket.

Nekad.
Anledning:
Dåligt utvecklat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka