Nekad zakiraja | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.shawarma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Stankoski

Vad är ditt discord namn? Alex.shawarma#7888

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Bergkvist 45 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, rolig och skicklig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan hade nyligen flyttat till en ny stad, en plats där han inte kände någon och där gatorna var både främmande och spännande. Han var van vid småstäder och deras trygga rutin, men här var allt större, snabbare och mer kaotiskt. Trots den överväldigande känslan, kände han en brinnande passion för rättvisa. Sedan han var liten hade han drömt om att bli polis – att hjälpa människor, skapa trygghet och kanske till och med göra skillnad i en värld som ibland kändes orättvis. Hans barndom var präglad av förlust. Hans pappa, som hade varit polis, förlorade sitt liv i en tjänsteuppdrag när Johan var ung. Det var något som alltid låg tungt på hans hjärta, men samtidigt var det det som eldade hans vilja att följa i sin fars fotspår. I den nya staden såg han nu möjligheter att börja om, att visa vad han gick för. Hans mål var klart: han skulle inte bara bli en del av staden, han skulle också göra den bättre. Och med varje dag som gick, närmade han sig sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig server med ett scenario där alla trivs och alla sorter av verksamheter funkar och alla känner trygghet. Jag kan samt bidra till en miljö där alla individer känner sig säkra och välkomna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man i en viss situation eller ett scenario agerar på ett sätt som gynnar motparten eller får dem att vinna. Det kan vara en strategi där man medvetet tar beslut som leder till att motståndaren uppnår sina mål eller framgångar, ofta för att uppnå en långsiktig fördel eller för att skapa en förutsättning för att kunna vinna i ett senare skede.

I vissa sammanhang, som i förhandlingar eller strategiska spel, kan detta vara en taktisk metod för att bygga förtroende, skapa en känsla av ömsesidighet eller för att manipulera motpartens beslut. Också i vissa konkurrenssituationer kan det vara en del av en långsiktig strategi där man medvetet låter motparten vinna för att senare dra fördel av den situationen.

Det handlar alltså om att man medvetet och kalkylerat spelar för att motståndaren ska vinna, för att senare kunna dra fördel av detta.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har någon gång brutit mot reglerna jag till exempel hade tonade rutor och körde på rött ljus så jag fick böter av polisen nu har jag lärt mig att jag måste respektera trafiken.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får till exempel inte använda fordon för att döda andra och man får heller inte använda sig av RDM random deatchmatch och döda någon utan giltigt rollspelkontext

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar unive och jag hade offrat för för det bra.

Nekad.
Anledning:
din text är skriven i ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka