Nekad Zakiii | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakiii

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Zigge

Vad heter du på discord? ZAKI#5415

Hur gammal är du? IC 27 IRL 15

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att mekonomen är ett bra och aktivt jobb. Jag vill bli chef för att åka RP nivån jag vill lära mina medarbetare och dom som tänker jobba vid mekonomen hur man RPar när man laggar bilar så det blir kul för alla. Jag vill bli chef också för att fler ska kunna få sina bilar lagade . Jag vill också skapa samarbeten med många andra yrken så vi kan hjälpa dom att fixa deras bilar också. Jag vill att folk ska känna sig välkommna att komma och jobbba hos mekonomen och att folk ska känna sig välkommna att få deras bilar lagade. Jag vill också som chef skapa ett så bra team och så bra yrke för alla jag vill också att fler ska välja mekonomen när dom vill få deras bilar lagade. Jag vill också skapa ett aktivt team som möjligt jag vill att dom ska kunna ta larm och hjälpa dom som behöver. Jag vill att våra sammarbeten ska kunna jobba och åka så mycket dom kan och få sina bilar fixade så dom kan åka och hjälpa andra. Jag vill också utveckla yrket t.ex. fixa vinter kläder som mekonomen ska ha när de jobbar under vintern för att få så bra RP som möjligt. Jag vill att mekonomen ska utvecklas och bli stort inom staden. Jag vill se bilar åka till alla larm och hjälpa alla med sina bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen innan och då blev jag erfaren och om tyckt av mina medarbetare, jag har också jobbat på vianor och fick mycket leenden från mina kunder och så har jag varit personal ansvarig på securitas där jag har haft ansvaret under tiden dom inte hade chef.

Berskiv din karaktär? Olaf Johansson är 27 år gammal. Han kommer från Öland och har stort intresse om bilar. Olaf är bestamd och kan ta stort ansvar som chef. Olaf som liten hade en väldigt fattig familj och borde vid dom kriminella områderna. Hans pappa var hans idol han hade en egen bilverkstad i sitt garage där han fixade sina vänners bilar och mekade med sin egna bil. Olaf hjälpte alltid till hos sin pappa. Olaf lärde sig allt från sin far. Hans mor var arbetslös men försökte hiotta jobb men tyvär var hon för sjuk för att jobba. Men hon gjorde sitt bästa hon lagade den godaste maten någonsin. Hans far fick reda på att dom inte hade råd att bo kvar i sitt hus med det hans far kände. Så Olaf tog två jobb för att försörja sin familj. Olaf var städare på resturanger på Öland men han kände tillrekligt för att ta hand om sin familj. Hans mor blev bara sjukare och sjukare. Hans pappa jobbade på som vanligt och fick mycket kunder. När Olaf inte jobbade så hjälpte han sin far och pluggade till skolan. Olaf var ganska utstött i skolan för att hans familj var fattiga. Men hans bästavän Dragan hängde han med i skolan. Dragan och Olaf har lika stort intresse för bilar. Och båda hade fattiga familjer. Dragan tog också hand om hans familj. Olaf pluggade mycket och började ta stort ansvar. Han pluggade så mycket så han kom in till ett unversitet så han fick en riktig utbildning. Han började hos Mekonomen för att bygga upp lite erfarenhet men blev snabbt fast i tjänsten. Han insåg att detta var de han ville jobba med. Han är en driven person som är social och gillar att jobba tillsammans med andra människor. På hans fritid gillar han att meka med bilar. Olafs mor dog några år senare sedan tog då Olaf hand om sin förkrossade far. Hans far var förkrossad och kunde inte ta hand om sig själv så Olaf tog ansvar över honom tills han hade gått vidare.

Hur ofta kommer du vara inne? Lov
Måndag: 09:00-03:00
Tisdag: 09:00-03:00
Onsdag: 09:00-02:00
Torsdag: 09:00-03:00
Fredag: 09:00-02:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-02:00

Vanliga Veckor
Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-22:00
Onsdag: 14:30-22:00
Torsdag: 15:20-22:30
Fredag: 14:30-03:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Unive är bästa servern och har bra RP och bra regler.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja, ett antal gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka