Nekad Zakiii | Ban överklagan [Kevve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zakiii

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197459991/

Ditt Hex-ID: 110000149be1617

Vad är din discord tagg? ZAKI#5415

Vem var det som bannade dig? trutoxic

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sover är nästan som halv ooc ~trutoxic. Återstår: 0 dagar 0 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen anning, för jag gjorde som alla andra så förstår ej varför jag skulle bli bannad för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle äta så jag satte mig i min bil och skrev /sme sover sedan så belv jag bannad när jag kom tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är lite fel för jag skrev endån sover vilket betyder AFK jag förstår inte varför det skulle räknas som halv ooc

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag belv banna för vc jag förstod inte själv vad som hände då sen blev jag också bannad för jag råkade stava fel på dagdrömmer när jag skulle gå afk jag har inte lärt mig så mycket av båda förut att man kan skriva sover för det har funkat tidigare men nu verkar det inte så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stänga av för att inte riskera något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får använda sover som afk tag.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka