Nekad ZakiAljaff09 | Ban överklagan [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199423437375/

Ditt Hex-ID: 110000157363a3f

Vad är din discord tagg? mrzeki#1947

Vem var det som bannade dig? W1lma

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm samt ooc ingame. Slår nån till död på piren samt säger ¨jag laggar ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag döda någon utan anledning och sa att jag laggar in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag var på piren och jag gick runt och fråga om skjuts sen så säger en av pojkarna och säger lite fula ord och slår mig sen efter slår jag honom och min vän ser och då slår min vän honom och han säger inget så min vän frågade om det gjorde ont och han fortsätter säg inget än fula ord sen till slut han dör och det vi gör är att vi tar han till sjukan och jag märker då att jag laggar jätte mycket och säger det till min vän i discord och sen när vi är i är i sjukan så säger jag att jag laggar men glömmer att jag håller push to talk knappen och visste att jag gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för att vi borde inte döda han i piren och jag borde träna min push to talk och inte säga det in game

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja att köra mer försiktigt och inte tappa karaktär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag att inte slå han utan gå från problemet och gå till en securitas vakt eller en polis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du som medlem borde kunna reglerna, det skrev du även att du kunde. Då borde du förstå vad rdm innebär, vilket du tydligt visade att du inte visste. Vill att du tänker igenom det du gjort. Vill att du väntar ut iallfall 3 dagar av bannen sen kan du göra en banöverklagan igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka