Accepterad Zaki99 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki320

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199203559269/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Zaki#8434

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2007

Berätta om din karaktär. När Linus var liten så var han ett snille i skolan han vart mobbat eftersom han var så himla smart. Mamma bara grät skol rektorn ville inte hjälpa till med de problemen som Linus hade i skolan. Det enda sättet var att Linus bytte stil, vad som menades bli cool. Linus började hänga med dem äldre grabbarna och provade att röka. Efter några år så bestämde Linus sig att ta andra steget han ville starta upp ett gäng. Med den hybrisen som han hade gick han och berätta till sina grabbar att han ville starta ett gäng. Då vart dem helt galna och ifrågasatt han extremt mycket dem tillomed slog honom för att få reda vad som hade förse gått i hans huvud. Efter det så gick han hem till sin mamma och frågade ifall han fick bo där ett tag tills han hittar jobb. Efter fem års väntetid så har han än inte fått något svar på nått av dem jobben han har sökt till. Första jobbet han sökte till var att bli svetsare andra var snickare han hade betygen till det men tydligen så ville dem inte ha honom på jobbet eftersom hans bakgrund då han hade velat bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem eftersom jag har mycket erfarenhet inom rp och har en hög rp nivå. Jag har även en väldigt social rp och hänger ofta med kompisar och jobbar inte hela tiden som vissa gör. Jag lär mig snabbt och har utökat min rp nivå extremt mycket på bara det senaste halvåret. Jag kommer även behandla folk med respekt och följa reglerna noggrant. Jag vill också vara en del av Unive communityt och kunna hjälpa till och öka rp nivån, Och få Unive till ett bra ställe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och seriöst rp till unive. Jag kommer att befinna mig mycket vid piren, bilda familjer och ha vädligt social rp runt både vuxna och barn. Somsagt jag kommer bidra med en bra och seröst rp till unive :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att dra ut på scenariot att inte bara gå in för en vinst. Så ifall jag nu blir godkänd och ansöker till polis ska jag förklara ett scenario. Istället för att "pitta" bilen som jag har en biljakt på så drar jag ut på biljakten och väntar tills han gör en felsväng och krockar eller motorn slocknar.

Hur hittade du Unive? Sveriges största rp server?! Hur ska man kunna missa!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka