Accepterad Zaki424 | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki424

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt Hex-ID: 110000131ca45f3

Vad är din discord tagg? HJCITY42432#5408

Vem var det som bannade dig? 4zaini

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft att jag slåss på torget och rycker på bil handtag

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ryckte på en bil som inte tillhörde mig plus han att jag försökte slå någon som inte var medlem i torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad så väntade jag på mina vänner i torget jag såg en kille med en brandsläckare. Jag gick fram till han och fråga de "Vad gör du" Sen så började han spruta på mig. Då ville jag slå han fast han var inte medlem så kunde inte. Jag slog istället min vän och jag sa förlåt till honom. Så efter allt så sa han kom vi går nu. Så då skulle jag gå in i bilen men den var låst så det såg ut som att jag bara ryckte på hans bil utan anledning och kanske 2 minuter efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag borde inte försöka slå han även om han inte var medlem så skulle sagt endå att jag gjorde fel där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall suntförnuft och lall i piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat ignonera han som spröt på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att sluta lalla och bidra till bättre rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka