Nekad Zaki424 | Ban överklagan [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki424

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zakarialikhan/

Ditt Hex-ID: 110000131ca45f3

Vad är din discord tagg? Ma Jolie1#8334

Vem var det som bannade dig? Skyle

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat loggning, Krim utan krim och grovt sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag de trodde att jag combat logga och att jag döda någon utan krim och att jag gjorde något helt ologiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar med att jag och min vän skulle köra till parkeringen i torget där det finns en garage. Sedan så buggar mitt spel. När jag buggade såg jag att hade kraschat väldigt hårt och typ flög i luften och landande med bilen upp och ner. Sedan så kom en grabb till mig och börja säga "Varför krascha du på min bil" istället för att fråga hur jag mår eller något vilket är lite ologiskt för i verkligheten hade man 99% dött i sån krasch. Sedan så gick jag ut från bilen och han började slå mig jag gjorde ingenting tills jag såg att jag hade en glock i min inventory och använde den. Jag hade lite skott kvar så jag sköt han två gånger och sedan så gick han upp som att ingenting har hänt. Senare gick jag in i affär och där hitta han mig och tog med sitt gäng. Hans gäng dödade mig. Så de lottade mig och tog mitt vapen och det hade gått tilllräckigt med att jag kunde respawna . Jag respawnade och råka skriva bokstaven F i chatten och lämnade för att orkade inte spela mer. Efter jag lämna skriver Skyle till mig kom till support jag gjorde det och han sa attt jag blev perma bannad vet inte om de där var skyle men mitt svar var typ okej och jag lämnade. Sedan skrev jag ni tror jag bryr mig ifall jag blir bannad men det gjorde jag egentligen jag hade precis blivit unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt med krim utan krim. Men combat logging var inte rätt jag respawnade och grovt suntförnuft vet inte om det var grovt plus jag rpade på mina skador och killen slog och jag vara nära att dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Combat logging 2021,suntförnuft och lall resten

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde aldrig skjuta honom när jag inte är kriminell borde också prata mer i support så de visste allt redan innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda krimnella saker när jag är icke kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka