Nekad Zaki424 | Ban överklagan [GUZZ54]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki424

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt Hex-ID: 110000131ca45f3

Vad är din discord tagg? HJCITY42432#5408

Vem var det som bannade dig? GUZZ

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag glömde ta av kläderna när jag hade sex med någon i servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev pippad av någon som heter Mia och sedan tog hon av kläderna när jag blev pippad av henne. Efteråt så sa någon där "Hur kan du ha sex utan kläder hur fungerar det" men egentligen så glömde hur man tog av kläderna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig för jag skulle ta av mig kläderna plus vet inte om det där är lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntförnuft och dedär var mitt fel fast jag var ny i servern då. Efter min ban så har jag bidrat till bättre rp och göra allt så verkligt och följa alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske ignorerat att bli pippad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej faktiskt utan alltså jag har lärt mig att inte lalla men inte efter den här ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad banöverklagan då det är väldigt lalligt o göra sådant mitt på piren :),

Hoppas du lär dig av bannen och kan förbättra dig senare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka