Accepterad Zaki424 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki424

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt Hex-ID: 110000131ca45f3

Vad är din discord tagg? HJCITY42432#5408

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft lall och Slåss på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bråka på en allmän plats som är piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle på min cross som tillhör mitt gäng. Sen så kommer en kille och säger att det är hans kross då kaxar han sig så jag bara gick fram och putta till honom. Sen så gick han till polisen och sa att jag slår efter det så ignonera jag honom sen kom han till mig och slog till mig. Efter det så gick jag till honom och slog till honom och sa slå inte mig efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt på något sätt för att man ska inte slåss på ett allmän plats fast jag tycker inte att det är lall och suntförnuft för det var han som börja allt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft den första den andra var också suntförnuft den tredje var halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ignonera han och inte puttat till honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slåss på ett allmän plats för i verkligheten så är det inte logiskt att göra plus att bidra till bättre rp och att kunna reglerna bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka