Nekad Zaki424 | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki424

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt Hex-ID: 110000131ca45f3

Vad är din discord tagg? (ZZA)#8533

Vem var det som bannade dig? AL3x

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? just för att det var grön ljust och killen inte ville köra så jag råka krasha in i honom fast det var inte värsta saken. Annars så vet jag inte varför staf skulle banna mig för någonting jag inte har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min bil och tänkte att jag skulle åka till sjukhuset för att min vän var där. Påvägen dit så var det en man framför mig i sin bil han ville inte köra vid grönt ljus. Då så råka jag krasha in i honom för att han inte ville köra fram vid grönt ljus. Sedan träffa jag på min kompis och efter en kort tid så blev jag avstängd för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig eftersom jag blev bannad för någonting jag inte hade gjort. Jag är ganska säker på att det som hände har ingenting med suntförnuft att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lallade runt och det var min första ban. Jag har bidragit till ett bättre rp och att jag kan en hel del om reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte om de jag som skulle kunna göra något annorlunda utan han skulle köra fram vid grön ljus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har kunnat rpa bättre och jag har fått en hel kunskap inom svensk rp.

Har du läst våra regler? Ja

När jag skrev krasha var det inte det värsta jag typ bara träffa hans bil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka