Accepterad Zaki133456 | Medlem ansökning [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki133456

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Levon

Vad är ditt discord namn? Flobby#9952

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Zaki och är 23 år gammal från Stockholm.
Zaki, är en skön grabb med höga prioteringar och är väldigt målmedveten om vad han vill ha och bli i framtiden. Han gör det som krävs för att få bröd på bordet och sänker aldrig sin heder för någon annan.
Zaki är uppväxt i en drabbad förort då han länge har vart omringad av kriminella aktiviteter och sedan själv normaliserat de kriminella livet som en vanlig dag i livet.
Han är inte som dom alla andra människorna som käkar lyx mat i lyx resturanger eller softar med värsta brudarna som e top model på en lyx yacht, Zaki har inte dom pengarna för att leva det livet. Men, Han vet en sak och det är att han vet hur han ska ta sig själv upp till den nivån.

Zaki har nu flyttat till denna stad för att visa vem som egentligen tjänar mer cash och visa allmänheten hur man egentligen hanterar livet på gatan.
Pågrund av Zakis uppväxt så har han stora fördelar till att nå sina mål och få det han vill, han backar inte från några hinder men istället går emot dom. Man kan inte jämföra hans känslor med en annan normal människa som har levt ett normalt liv, finns inte på kartan.

så med det sagt mina damer och herrar, Nu har ni fått en bild av Zaki och jag hoppas att vi träffas in-game!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös RP spelare då jag vet vad som gäller och vad man ska göra vid alla olika sorters situationer. Genom att ge mig medlemskap till denna server kommer att va en smart val då ni vinner +1 seriös spelare med goda erfarenheter inom RP.
Positivitet och massa glada känslor kommer att spridas från mig och min karaktär.

Jag är även duktig på att hantera stressiga situationer och det krävs väldigt mycket för att få mig att bli arg från 0-100. 21 år gammal men i hjärnan är jag 40 dvs att jag tänker moget och tänker mycket utanför boxen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska våga förlora scenarios och göra det kul för motparten också. Dem flest är här för att visa vem som "bestämmer" men ändå inte vågar förlora en scenario. Roleplay går inte ut på att bara vinna och ha den makten, absolut inte. Det går på att våga förlora också och få din motpartner att va nöjd.

Hur hittade du Unive? FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka