Accepterad Zaki Kai | Medlem ansökning (shayan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lehat

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? BigPapa#7423

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Lindqvist. Han är 29 år gammal och är född och uppvuxen i lidingö och han hade alltid drömmt om att bli fotbollsspelare. Benjamin hade en tuff skolgång. Han hade bra kompisar men det var alltid alla lärare som hatade honom. Benjamins mamma Karin jobbade på ica. Och hans pappa Axel var bankdirektör, så det var inte att de hade ont om pengar. Benjamins bror Theo var 17 år gammal och han var tyvärr med i ett krimminelt nätverk. Han försökte få Benjamin att också gå med i detta krimminella nätverk. Men Benjamin tackade nej. Theo fortsatte med detta tills han var 20 då han var med om en skottlåsning och blev tyvärr ihjälskjuten. Detta gjorde såklart Benjamin och hans föreldrar väldigt ledsna. Att Theo hade gått bort gjorde inte så att Benjamin slutade jaga sina drömmar att bli fotbollsspelare. När Benjamin var 15 år så blev han signerad av djurgården IF. Det gick bra för honom där, hans lag vann sm-guld 2 år i rad. Benjamin fortsatte spela fotboll och när blev 17 år så flyttade han och hans föreldrar till Spanien då Benjamin fick chansen att spela för Barcelona. Hans karriär där gick bättre än någonsin. Han stannade i klubben i 10 år med 4 champions league titlar och 12 la liga titlar. Men när Benjamin var 27 år så blev han allvarligt skadad. Detta ledde till att han fick avsluta sin karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och bra scenaion. Jag vill försöka utveckla servern samt min karaktär. Jag har spelat på denna servern väldigt länge ny och har alltid hållt samma hög rp nivå. Jag vill fortsätta med detta och hålla en bra och hög rp nivå. Jag vill även skapa en intressant och välutvecklad RP-karaktär med en unik bakgrundshistoria och personlighet. Jag kan också bidra genom att vara engagerad och aktiv i RP-situationer och interaktioner med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario och driva ut det och att det ska bli ett långt och ett bra scenario och en hög nivå på det också samt att man kan rpa bra med mot parten också samt att det ska bli ett bra scenario och att man ska ha roligt. Man ska inte bara spela för att ha roligt själv utan båda parterna ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Alla mina vänner spelar det så jag ville också testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka