Inaktuell Zaki Kai | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lehat

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199061564513/home

Ditt Hex-ID: 110000141a47c61

Vad är din discord tagg? BigPapa#8140

Vem var det som bannade dig? Beatz10

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 143702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade pita en bil och kraschade senare utan att rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en bil som min kompis har så jag tutade och skulle fråga om det var han, men han stannade inte så jag lägger min bil framför honom, men det var inte min vän, sen när jag skulle vända råkade jag pitta honom lite lätt. Efter det skulle jag till banken men det var någon bugg eller nåt så min bil körde på något och kraschade på väggen och jag rpade inte på skador

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig ban jag var bara lat och inte ville rpa på att jag hade ont eller liknande. Jag inser att det var dumt och kommer inte upprepa det igen jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var innan jag var medlem och inte kunde reglerna, jag tog en polis bil och kraschade den. 5 dagar
Min andra ban var när jag råkade köra in i en bil och blev bannad 1 dag
Min senaste ban var att jag var utråkad på piren och slog på bilar 1 timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rp:at på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag alltid ska rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka