Nekad Zaki Kai | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lehat

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Lehat

Vad heter du på discord? Lehat92#8140

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv från typ 15:00-21:00 på vardagar och 15:00 till 00:00 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ 4 månader blev medlem i september

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/745710821715345490/1056556008324988949/Skarmbild_2022-12-25_135240.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa staffsen med att rensa servern från lallare och folk som begår regelbrott. De kan rp:a och spela som vanligt men de har ansvar att se till så att folk visar hänsyn till reglerna. De kan svbanna, revivea, dv:a bilar och göra toggleid. Men det gäller också att man inte abusar dessa perms, som att t.e.x om jag är i skottlosning och dör kan jag inte bara göra /revive. Detta kan leda till stora konsekvenser så det gäller att använda sina perms rätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit med i scenarion där folk hoppar på bilar och börjar dansa och sparka på bilarna eller att de kommer till gänghus och börjar slå folk där, men jag vill samt kunna dv:a bilar från vägarna. Någon kanske är i en getaway från polisen och kör in i en bil som står mitt på vägen. Detta förstör scenariot och gör det bara tråkigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att man missbrukar sina perms genom att använda de på fel sätt. Som att banna eller kicka någon så att man vinner scenariot. Exempel på abuse kan vara om man har låg hunger och revvar sig själv för att få hp

Tillbaka