Dubbelpost Zaki | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: Zaki

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016775084

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zaki

Vad är din discord tagg? Zaki#0008

Vem var det som bannade dig? Einar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3e varningen i discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot en mildare regel vilket var helt och hållet mitt fel o väldigt dumt! Ångrar mig groft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdm av en annan spelar med pistol, hade inte klipp med steamnamn då personen hade reloggat. Jag sitter i en bil med 3 andra och vi ser denna person ute och jag bli förvånad och säger upprepade gånger ”han dödade mig innan han har pistol” sen kommer jag på att de inte var så smart och säger direkt efter ”detta får vi inte veta om ingame” och det var fel av mig och blev lite för impulsiv när jag såg att det var han. Detta är inget jag gör utan var bara ett misstag som alldrig kommer hända igen! :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det var helt rätt att jag fick min 3 varning då jag gjorde fel. Försökte mitt bästa och ville inte att de skulle se ut som metagaming då jag sa ”detta får ni inte veta om ingame” men det var jag som gjorde fel och kommer absolut inte göra om det nu i efterhand då jag fick konsekvenser för de! MVH zaki

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid läst om reglerna efter jag blivit bannad och då tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag skulle inte börjat skrika om det i discord samtalet och bara struntat i det, nu vet jag det till framtiden och de kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut, ber så hemskt mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka