Nekad Zaki | Ansökan till Dubbelarbetare[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: Zaki

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Vad heter du på discord? Zaki#0008

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 3-4 månader

Hur många timmar har du på Multistaden? 580 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag har länge velat vara Dubbelarbetare då jag har väldigt mycket tid över på dagarna och jag skulle vilja ha en annan karaktär med andra vänner och annat yrke! som dubbelarbetare så skulle jag ha skapat höga RP scenarion vilket gör så att RP nivån stiger på servern och det är vad alla vill! jag kommer förmodligen att RP som sjukvårdare vilket verkar jätte kul. Som dubbelarbetare så kommer jag bidra med så bra rp som möjligt.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? det finns olika sätt att skilja karaktärer beroende på hur dom är men personligheten, intressen och liksom hur personen ska vara t.e.x glad, otrevlig , snäll och kaxig osv! och en karaktär kanske har många vänner en annan kanske har lite vänner och har en helt annan uppväxt och beter sig på ett annat sätt.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Eftersom jag tycker det är jätte kul att bygga upp nya karaktärer och göra roliga scenarion och inte bara göra samma sak hela tiden! sammanfattat så tycker jag att jag ska bli dubbelarbetare för att jag ska kunna skapa höga RP scenarion och bli bättre på RP genom att RP på ett annat yrke och skaffa mig mer kunskap och ha roligare!

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För att jag har väldigt mycket tid på dagarna och RP och som gäng så finns det inte så jätte mycket att göra om man är själv, Därför tycker jag att det skulle vara roligt att kunna rp på en annan karaktär med annat yrke och göra roliga höga RP scenarion och utveckla min RP nivå. Det är även kul att variera sin rp och tästa nya saker och därför vill jag bli dubbelarbetare :)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag och har varit det i ett tag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag tyvär! och har lärt mig efter varje gång. Ifall jag t.e.x blir bannad för något jag inte visste var fel då har jag läst om reglerna en gång till och kollat extra på vad jag gjorde fel så jag inte gör det igen! jag har dock inte blivit bannad på ett tag då jag kan reglerna in o ut utan problem.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja det gör jag och följer alltid multistadens regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte! Kommer alldrig göra.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? saab är bäst

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka