Nekad Zaki Alexandros | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki Alexandros

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198104291914

Ditt Hex-ID: 11000010895aa4a

Vad är din discord tagg? Hasharen#4388

Vem var det som bannade dig? secret_A

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt seriöst har jag ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort massor jobb och sålde droger för att spara upp pengar till en bil sen så köpte jag bilen och sen så skulle jag åka till mekonomen för jag behövde min bil lagad. sen helt plötsligt så vart jag bannad när jag var påväg därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för 1h tidigare fick jag en ban på powergaming också och den var korrekt för jag hade inte läst reglerna men efter det så läste jag alla regler och förstår saker jag inte kan göra. Och efter min tidigare ban så har jag varit säker på att inte göra några misstag så jag förstår verkligen inte varför jag fick ban på 10 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom valde att banna mig pga att jag körde vårdslöst och inte tänkte mig för innan jag gasade rejält. jag körde även på en väg där man inte skulle köra. jag har nu läst reglerna och förstår vad powergaming är och kommer inte göra samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag kunnat gör annorlunda för jag vet att jag inte gjort något misstag och jag lovar att jag kommer tänka ännu mer på att vara mer engagerad på RP och inte vara vårdslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aggera som i verkliga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka