Accepterad Zake | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zake

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Zache Axelsson

Vad är ditt discord namn? Zache69

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Jan Ali Mohammed och jag är Svensk/Uzbekistansk. När jag var liten bodde jag i Uzbekistan men sedan när jag var 10 så flyttade jag till Sverige eftersom skatteverket var efter oss i hemlandet. Jag har en bror, en mamma och pappa. Jan hade en tuff uppväxt eftersom hans familj var som alla andra. Pappa jobbade som städare och mamman som hemmafru, vilket gjorde att ekonomin i hemmet var väldigt dålig under uppväxten. Eftersom hade som sagt svårt att få ihop pengar till mat och hushållsartiklar så började jan och hans bror sälja droger i väldigt ung ålder. När jag fyllde 9 år så blev min bror skickad till militären eftersom Uzbekistans ledning ville börja bygga ut landets försvar. Det tog väldigt hårt på hela min familj men speciellt på mig eftersom han var min förebild under hela min uppväxt. Så när jag fyllde 10 bestämde sig min mor och far att sälja vårat
hus och flytta iväg till Sverige. Vi packade ihop alla våra saker och använde pengarna från lägenheten till att köpa flygbiljetter. De första veckorna i Sverige sov vi på olika bänkar runt om i Göteborg, jag lärde mig mycket av det och har aldrig riktigt varit som vanligt efter det. Efter veckor av sovande på olika bänkar kom vi tillslut i kontakt med en tant som erbjöd oss ett rum i hennes lägenhet där vi fick bo tills pappa och mamma fått ett jobb. Så vi bodde där några månader tills pappa och mamma en dag båda blev anställda på en nyöppnad fabrik i Göteborg. Så då hyrde vi en lägenhet i Hisingen. det var mycket våld och kriminalitet under hela min uppväxt vilket gjorde att jag varje dag strävade efter att få mig och min familj ur Hisingen och till ett säkrare och finare ställe. Jag är nu vuxen och har flyttat hemifrån, min dröm är att bli en väldigt bra business man och kunna göra min stad till ett säkrare ställe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP och en rolig karaktär som är pratglad. Är även ganska aktiv och varit White listad på andra serverar innan, vilket gör att jag är bra på många olika typer av RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna, utan för att göra bra RP scenarion. Som t.ex. i en kidnappning så ska jag spela för att få ett bra scenario för båda parterna och inte göra dumma grejer bara för att "vinna scenariot". Ett till exempel kan vara att t.ex spela på skador när jag är på sjukhuset som t.ex. brutet ben eller något.

Hur hittade du Unive? Genom några kompisar som spelar där.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:unive:
!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka