Nekad Zakarias | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakarias

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Zakotas#2877 Jag blev bannad av discorden for jag skickade en dolig grej

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008

Berätta om din karaktär. Zake Eld föddes den 1 december 1986 i Washington, DC Han är blandras. Hans afroamerikanska far Johan var en schack internationell mästare, och hans mor arbetade som cateringassistent. Han har en bror, Sylvester. Han växte upp i Chicago, Illinois och Goshen, Indiana. Efter att hans föräldrar skilde sig tog hans mamma båda bröderna till England. Eld växte upp i den kristna tron. Han lärde sig spela schack vid fem års ålder och tävlade i vuxna turneringar som barn. Då flyttade jag och min bror Sylvester till Sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få fler personer på servern. Jag kommer få så många jag kan att spela fint och inget fullt spel och att var hjälpsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag titta på Cosmo när han spelade unive rp. Och jag fick ett tips av en vän att jag ska spela på UNIVE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka