Nekad Zakarias | Medlem ansökning [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakarias

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Zakotas#2877

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2004

Berätta om din karaktär. Zake försvarade framgångsrikt mästerskapet nio gånger och ansågs allmänt som oslagbar innan han i en av idrottshistoriens största sensationer förlorade sina titlar till James "Buster" Douglas i Tokyo 1990. Två år senare dömdes Zake till sex års fängelse för våldtäkt. Under frihetsberövandet konverterade han till islam och tog sig det muslimska namnet Malik Abdul Aziz innan han släpptes efter att ha avtjänat halva tiden. Efter frigivningen återupptog han boxningen och 1996 återvann han WBC- och WBA-titlarna innan han i november samma år besegrades av Evander Holyfield. Returmötet blev omtalat och rönte Zake en avstängning och böter då han bitit av en bit av sin motståndares öra. År 2003 gick Tyson i personlig konkurs; detta trots ett gage på mer än 30 miljoner för flera av sina matcher och över 300 miljoner dollar sammanlagt inboxade under karriären. År 2005 gick han sin sista match.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få fler personer på servern. Jag kommer få så många jag kan att spela fint och inget fullt spel och att var hjälpsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag titta på Cosmo när han spelade unive rp. Och jag fick ett tips av en vän att jag ska spela på UNIVE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka