Zakaria ali khan | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WAriah abdi

Vad är din discord tagg? (ZZA)

Vem var det som bannade dig? Eliott.L

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag körde på en bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var en misstag för körde aldrig på en bil var aldrig inne.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte inne i servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig för har inte kört på en bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannet jag fick var pga av slagsmål på GZ. Det andra bannet var pga "lallare". Mitt tredje ban var pga en street fight på GZ. Street fighten var en väldigt felaktig ban för att jag var inte ens inblandad. Mitt fjärde ban var när jag exakt ny i staden. Det var min första dag och jag kunde inte reglerna. Jag knockade ner min vän och sedan så döda jag honom. Efter mina avstängningar så bidrar jag till mycket bättre rp och visar att jag tar det här seriöst. Jag kan reglerna nu och vet mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var inte inne i servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej men från alla min ban har jag tagit spelet seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Det var bara en bugg skriv inte något eller gör inte denna nekad eller godkännd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka