Dubbelpost Zakaria ali khan | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Donald frog

Vad är din discord tagg? Zakaria ali khan #8533

Vem var det som bannade dig? kazlick

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av jag bidrog inte till bra rp och att jag inte visade ett bra beteende. Fast den att jag gjorde ingenting fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade min vän för att han hade börjat reta mig och medans han sprang så skrek han "han kommer döda mig". Efter då så kom två killar och skrek på mig och sa vad gör du medans jag inte ens skulle döda min vän. Och efter blev jag bannad och när jag blev bannad så berätta min kompis att han killen sa en pistol hot till jag blev inte rädd men jag hörde aldrig han säga en pistol hot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig för jag blev bannad för jag inte blev rädd när han killen sa nåt pistol hot asså jag hörde inte honom.
han som banna tänkte kanske han roleplay inte och efter blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De där var typ för 7 dagar sen jag gjorde fel där med att döda min vän engång sen knocka jag honom dirket efter de va min första dag då och sen förrigår var det min andra dag som jag kunde spela efter avständing. andra gången så råka jag slå på en secuiritas bil och de tänkte jag lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara gått därifrån och slippa dom grabbarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet hur jag ska bidra till ett bättre rp och bevisa att jag tar det här spelet seriös.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka