Nekad Zakaria ali khan | Ban överklagan[valle]

• Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Donald frog

Vad är din discord tagg? Yo424#8533

Vem var det som bannade dig? valle1

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss i gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de var för att jag bråka med en kille i greenzone. Och att vi slog varandra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Killen tog mig till en garage och slog ihjäl mig och senare så blev jag healad. Efter då så gick jag ner och sedan så såg jag killen och vi bråka där. Efter de så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda för att jag borde inte slå han på en greenzone men grejen var innan han slog mig i garaget så slog han mig också i parkeringen i torget där jag slog han också. Men jag hade en anledning. Men ska ändå inte slå någon på gz ångrar de jättemycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De där var typ för 8 dagar sen jag gjorde fel där med att döda min vän engång sen knocka jag honom dirket efter de va min första dag då och sen Och förra veckan var det min andra dag som jag kunde spela efter avständing. andra gången så råka jag slå på en secuiritas bil och de tänkte jag lalla. Och den tredje var för jag fearrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag borde inte slå han i en greenzone.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte slå någon på en greenzone.Även fast man har en anledning. Men snälla ge mig en chans trodde man fick slå någon i en greenzone när man har en anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka