Nekad Zakaria ali khan | Ban överklagan [Fader Groggen]

  • Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WAriah abdi

Vad är din discord tagg? (ZZA)#

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "sluta hetsa"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning! Vi tjafsade med andra killar och de hotade oss med "vi kommer skjuta er i skallen" och annat skitsnack: Vi har bara tjafsat och inte gjort något fel. Inget fail rp eller något annat!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åker runt i staden. Vi råkade köra in i en killes bil (det nuddade knappast). Han och han kompis blev skit arg och börjar käfta emot mig och min kompis. Vi börjar också käfta emot och så börjar det bli tjafs! Vi har tjafsat nu ett bra tag och efter ett tag så kommer min andra vän för att lugna ner de andra killarna. De blir inte lugna och fortsätter. De hotar oss och gör annat skit. Efter ett tag så går vi därifrån och samt blir bannad för "sluta hetsa"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till hundra procent en felaktig ban! Varför ska jag bli bannad och inte de? Och det jag ifrågasätter mig själv är att hur kan man bli avstängd för hetsning medans de andra pojkarna gjorde precis samma sak?!?!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en första bannet jag fick var pga av slagsmål på GZ. Det andra bannet var pga "lallare". Mitt tredje ban var pga en street fight på GZ. Street fighten var en väldigt felaktig ban för att jag var inte ens inblandad. Mitt fjärde ban var när jag exakt ny i staden. Det var min första dag och jag kunde inte reglerna. Jag knockade ner min vän och sedan så döda jag honom. Efter mina avstängningar så bidrar jag till mycket bättre rp och visar att jag tar det här seriöst. Jag kan reglerna nu och vet mer om sammanhanget inom rp!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nämligen inte tjafsat med de och låta de vara? Jag gjorde bara precis som jag egentligen skulle ha gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! Jag har lärt mig hur man blir en bättre rp:are och veta vad man ska göra i olika situationer istället för att ta det OOC! Jag kan en hel del och vet om att det handlar om seriöst rp!

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top