Accepterad Zakaria ali khan | Ban överklagan [Ax3l]

  • Trådskapare Trådskapare Zakaria ali khan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zakaria ali khan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795605491/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WAriah abdi

Vad är din discord tagg? (ZZA)

Vem var det som bannade dig? Samme

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag körde på en kille som var nämligen en hackare. Han var odödlig som förstörde servern och ville hjälpa till med att få bort hackaren!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi börjar med att det kommer in en hackare och bara förstör hela servern! Jag tänker för mig själv att han måste vi få bort! Jag körde på hackaren och efter det så meddelar man "Viktigt! Gå bort från torget! Polisen tar hand om det! Efter en liten stund blir jag avstängd för vdm!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig för han var en hacker som var odödlig och ville bara hjälpa till. Jag körde på honom innan det stod "viktigt meddelande" och på det sättet så finns det inget fel med det!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannet jag fick var pga av slagsmål på GZ. Det andra bannet var pga "lallare". Mitt tredje ban var pga en street fight på GZ. Street fighten var en väldigt felaktig ban för att jag var inte ens inblandad. Mitt fjärde ban var när jag exakt ny i staden. Det var min första dag och jag kunde inte reglerna. Jag knockade ner min vän och sedan så döda jag honom. Efter mina avstängningar så bidrar jag till mycket bättre rp och visar att jag tar det här seriöst. Jag kan reglerna nu och vet mer om rp!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte köra på han och låta polisen ta hand om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte använda sig av vdm och kunna sammanhanget om rp världen! Jag har lärt mig en hel del efter mina tidigare avstängningar och blir bara mer och mer seriös inom rp!

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top