Nekad Zakab | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakab

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? zakab_13

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Musse Ahran 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Musse är en Social Person som gillar att prata med folk och ställa frågor om deras liv. Musse är också jätte omtänksam alltså han tänker mycket på familjen och sina vänner. Han är en person som man kan lita på. !!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Musse hade en tuff bakgrund då hans föräldrar var stränga och nästan inga vänner. När han hittar ett jobb som var att tvätta bilar fick han ihop pengar för att ta och köpa en biljet till standen Unive. När han har flyttat hittar han nya vänner och ett nytt jobb. Jag ska säga han öppnar en egen kompanj!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en Realistisk och bra rp . Jag kommer inte bryta / försöka att inte bryta mot någon regel!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller konkurrenten i situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot regler sen fick jag en ban men nu när jag lärt mig från mina misstag, Nu när jag har chansen att bli medlem och börja rp igen skulle jag vilja ta de!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp, VDM, RDM, Suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelade tidigare på servern men fick indragna roller och blev ledsen men nu skulle jag vilja ta chansen igen!

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka