Accepterad Zajjan | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? zaxon1

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter björne rajtan och är född 2000 och är 24 år gammal och har en mamma, ingen pappa och en storebror. björnes pappa gick bort i tidig ålder när han bara var 8 år gammal, hans pappa björn dog i en bilolycka år 2008. björne har alltid gillat bilar sen ung hans pappa körde en fiat uno och björne tyckte den var fin och ville ha en lika dan. bjön köpte sin fiat direkt när han tog körkort och har haft den tills han dog i den. Björne vill bli bil mekaniker för att han älskar bilar osv. Björnes mamma är en lärare och var lärare till björne i i lågstadiget när han hade det som tuffast för hans pappa dog i den åldern men han kämpade och utbiladade sig till mekaniker och gjorde sin mamma stolt och sin pappa blev också stolt i himlen. det är min gamla ansökan
det är en gamal som jag gjorde

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en socail och en rolig rp. kommer bidra med en bra rp nivå har mycket erfarenhet som rpare och spelat länge på servern länge. kommer försöka skapa roliga stora scinarion och ha kul med vänner och skaffa nya vänner osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda eller alla ska ha kul i ett scianrio och inte använda sig av något som ger fördel tillexempel i ett rån att man har en riktigt bra import och kickar polisen direkt då blir det inte kul för poliserna. och att man inte behöver vinna ett scenario för att ha kul.man ska låta alla ha roligt och inte bara en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes, rdm när man skjuter utan bakom ligande scenario eller bara nån helt random rdm står för random death match, vdm använder fordon som ett vapen och står för viecle death match, powergaming om man kör in i en väg i 200 men fortsätter kör adå ska man rpa på skador och inte bara fortsätta köra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp spelat på severn sen typ slutet av 2022 och kommer tillbaka nu och har testat andra serverar men ingen är som unive och är tacksam att vara tillbaka till servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej eller har lätt dislyxi

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka